första skoldagen

 Hej allihopa idag var det första dagen i skolan, visste inte ett skit om vad eller med vilka jag skulle gå men det visade sig att jag skulle gå med Ludvig, det var ett ganska så schyst schema. Sluta hyfsat tidigt nästan varje dag !   sen blev det åka bussen till järntorget då jag gick till krämaren för att möta Sophie och Julia dom köpte nya lås till skåpen sen gick vi runt lite, blev att jag och Sophie hamna på bk och åt mat, kanske inte så nyttig iomed att jag ska sluta äta onyttigt nu och bara äta nyttiga saker.   Sen blev det in en snabbis på min favorit affär och kolla på snygg William som jobbar,  och alltid lika snygg och trevlig när man kommer in.   När vi gick runt i affärer så kommer vi på att vi ska få styla varandra jag fick bli stylad med kläder från H&M, blev ganska imponerad av att det blev snyggt!  Sen blev det av till BIK BOK då Elvira blev stylad och det blev grymt snyggt i alla fall en del av kläderna!  Sophie  fick kläder från Åhléns och det blev svin snyggt i alla fall det du skulle ha till "vardags". Sen blev det till MQ med Julia och iomed att vi är sådana bra stylister så blev det ju Julia som blev snyggast!   



jag innan skolan





Julias bästa klädsel!


Kommentarer
Postat av: åsa

Hoppas du hade det bra på första skoldagen idag!

Hoppas klassen är bra å så! =)

2009-08-18 @ 13:27:06
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: Anonym

hetcool[email protected] va!!

själv tyckte jag soffan var snygg i sin naken-outfit haha :)

ily! <3

2009-08-19 @ 13:19:51
URL: http://juuuliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0