jobbar

 godmogon alla.

 vet att jag inte har skrivit på länge men har inte haft tid med det har inte lixom varit hemma.  var ute med philip johan och oskar i helgen kul var det vi åkte ut på sjön med båten och åkte lite vattanskidor och sånt.



När jag kom hem så blev det bara hemma mys med baby girl<3  

Dagen efter var vi ute och cykla som vanligt. och det blev en tur till stan som alltid. Det blev fika där sen vidare till Wadköping och kolla lite. Det är ju så himla mysigt och fint där så grymt glad att jag ska gå i skolan där nu.  Just nu sitter jag och väntar på att jag ska orka gå och jobba, har haft hela morgonen på mig men det tar inte så lång tid så jag har dragit ut på det. Och det är ju inte så bra kanske.

 Plus att nu ska jag verkligen skärpa mig med att blogga, har varit så grymt dålig på det den här veckan. Så från och med nu lovar jag att bättra mig. Men nu ska jag ta på mig nya kläder och gå och jobba så jag får det gjort. Skriver mera sen när jag kommit hem igen.


Puss och mys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0