kväll

Idag blev det kort intervall på träningen, det vara ju roligt men det bästa var nog att det är så skönt nu efteråt.  Kände mig som en fridrots löpare som springer och man ser i slowmotion och hela ansiktet bara skakar för man är så avslappnad !   måsta ju skriva ur peppande det var att ha julia issa och siri på träningen, siri behövde bara stå där och se vacker ut medans julia och issa gjorde allt annat!

Nu har jag precis pratat med Johannes i telefon , han är i Malmö och spelar handboll, hoppas det går bra för dom!  Men nu ska jag gå och äta mat sen kolla på tv tills jag blir trött och går och lägger mig.  Så hare gött så hörs vi i morgon !

Jo om det är någon i Västerås området som är inne och läser och har sätt en svart katt som ser lite vilsen ut så är det Bagheera. Han har nämligen sprungit bort!   Och det vill vi ju inte.så om någon har sätt han så hör görna av er!  Men han saknar ju sin mamma och pappa som bara helt plötsligt flytta till åre och lämna dom till några andra!


Kommentarer
Postat av: åsa

KLart han saknar oss.. han kanske kommer hit snart och klöser på dörren å vill in.. =)

2009-08-14 @ 07:33:26
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0