skön onsdag!

Hej alla glada!  Just nu sitter jag och gör inte så mycket kom nyss hem från jobbet! Vilket var ganska skönt stressa som en gnu för att hinna klart med jobbet innan träningen. Vilket jag gjorde klart på 1 ½ timma och det brukar gå på 2½ timma när jag är själv, så jag tycker jag är ganska bra just nu!!

I skolan idag hade vi det kul! Men Oscar satt och retades med mig hela tiden men jag ska äta upp han i morgon så det ska han få för!!  Men han är ju ändå lika söt även om han kan retas och vara jobbig ibland!!

 Ne nu ska jag åka iväg till Sandra, vi ska CYKLA till träningen idag, gud vad vi är bra asså!

 Skriver mera sen när jag kommer hem puss hej



skolan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0