vad är felet?


Hmm nu kan man ju undra vad det är som är felet?  Men det är fan inte jag som gjort något, det kan ni ju inte påstå!   Om ni ändå inte var tillsammans så spelar det ju inte roll och då kan fan inte vara arg på mig för jag känner dig inte ens eller vet vem du är!? Du har liksom ingen anledning till att vara arg eller snacka skit om mig!   Du kanske ska fråga dom som har med det hära att göra och inte lyssna på vad andra säger!?   Även om den inte säger hela sanningen så tycker jag att du ska lyssna för att göra det lättare för dig själv. Jag tycker fan heller att du ska döma folk innan du vet hur dom är!  Du kan ju liksom bara dra åt helvete !


Kommentarer
Postat av: Sara Andersson

Är det om mig? Asså..

Aja, jag ringer dig!

2009-08-14 @ 15:50:19
URL: http://saramcbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0