junior elit

 dags att snart åka till hallsberg och träna med örebro läns junior elit lag 2009, hoppas det går bra!   blev tyvärr INTE utagen till varken matchen på lördag eller till sm i härnösand som man verkligen har längtat efter att få spela. svaret på varför jag inte fick vara med var att jag har varit skadad!:(  men men vi får väll se hur det blir efter jul vad/hus jag gör med handbollen.. pappa säger att jag inte ska sluta och säger att jag ska visa dom att att jag ändå kan! men men man vet aldrig! 

men nu ska jag åka hara gött skriver sen !:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä, du ska verkligen inte lägga ner bara för det!

Se bara på Henke Larsson, han började ju i allsvenskan när han var 22.. så du har ett par år kvar.. =)

2009-11-10 @ 15:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0