1 oktober

idag trodde jag skulle bli en bra dag ! men det blev det ju såklart inte !
 det börja med att jag gick upp vid kl 6 idag blev att fixa mig till skolan sen när jag ska gå ut till bussen så går jag vid halv 8 för att inte missa bussen som går tjugo i 8 men bussen kommer aldrig och jag börjar skolan kvart över . klockan hinner bli tio i och då ringer jag till trafikupplysningen och där får jag vänta ett bra tag innan hon säger att dom inte vet varför bussen inte kom, men till slut kommer nästa buss men då är jag ju ändå redan sen till skolan vilket inte är så bra om man har lena silverdal. men jag ringer till min pudding och säger att hon ska säga att jag 'r sen och det är hur mycket folk på bussen som hällst. man kunde ju knappast vicka på tårna, så mycket folk var det på bussen. men när jag väl har pratat med lovisa en stund säger hon att lena är sjuk och vi inte har någon lektion idag.! bra jobbad dom kunde lixom inte sagt det igår att vi hade en självständig uppgift att göra idag !? men aja det vara bara att försöka ta sig ut ur bussen och hoppa på bussen hem igen då. men när jag väl kommer fram till bussen så åker den iväg.. så då gick jag upp till järntorget istället för att vänta vid resecentrum, när jag kommer till järntorget så ringer jag till mathilda och pratar lite med henne.  men när jag lagt på telefonen och står och väntar på bussen så kommer det fram en gubbe och vill intervjua mig om dom nya biogas bussarna som vi fått i örebro. haha  inte så kul iomed att jag var så irriterad redan innan. men när jag väl kom hem så la jag mig på soffan och somna. det var riktigt skönt kan jag ju säga!
 sen blev att att hjälpa pappsen med maten, gott blev det iomed att jag gjorde den !;) just nu sitter jag och funderar på om jag ska upp på stan och köpa nya handbolls skor, dom gamla är ju jätte slitna!
men vi får se hur det blir med den saken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0