söndag

igår kväll var jag hemma hos anton, vi satt och prata jätte länge sen sluta det med att vi körde arga leken i
typ 1 ½ timma. men idag är det söndag och det kommer nog bli en ganska tråkig söndag iallafall nu på förmiddagen, sitter just nu på tulläng skolan i en kiosk och här ska jag sitta till kl 4 och vi gör typ ingenting
jag och pappa som är här och båda sitter vi datorerna för det är inga kunder som är här, för dom är ute och spelar fotboll.  senare i eftermiddag vid 5 ungefär så ska jag åka och spela handboll i hallstahammar..  och såklart måste jag ju stå i mål igen även fast jag inte vill det men nu ska jag bara stå en halvlek så dom alla hallsta bor kan se hur grym jag är;)  haha japps jag har ett bra självförtroende!   

 men men nu ska jag gå och ta mig en korv.. så man har något att göra här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0