tung dag

Idag har jag bara varit i skolan och allt har bara varit tungt, det börja med att jag inte kände mig så bra i början av dagen men jag höll ut och gick klart hela skol dagen ändå..   men men nu tänkte jag berätta om matchen mot Hallstahammar .  Örebro vann med 31 -  11 och  jag stod i mål det gick super men jag skulle ha tagit några bollar som gick in ändå.   Robin var där och kolla men jag blev besviken på att du inte stanna kvar och prata med mig..    men jag fick ändå göra ett mål i matchen!   Det blev att sätta sig i bussen och åka hem igen men vi stanna och åt på mc Donalds  sen blev det att åka raka vägen till Örebro sen när jag kom hem så gick jag bara och la mig, var sjukt trött .. sen dagen efter så blev det en trött dag i skolan… men nu ska jag gå och göra lite andra saker för mig.

 

Hejsväjs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0