äntligen

Äntligen så kommer min älskade bror Emil hem idag,  han och Anton har varit på Cypern i två veckor nu och jag har verkligen saknat dig Emil,  om jag ska vara ärlig så kan jag inte vara utan dig mer än 2 veckor.   

 

Jag ligger inne i Emils rum och kollar på film, mamma kommer in och

säger -  gå och lägg dig nu.

Jag – ja men jag sover i Emils rum

Mamma – va? Varför då?

Jag – jo för jag saknar han så mycket

 

 Det kallar jag syskon kärlek och du ska bara veta hur mycket jag har saknat dig , det går lixom inte att beskriva med ord! Men nu hoppas jag att jag och Åsa kan åka bort snart. Är så himla trött på det hära klimatet!

 

Men nu ska jag gå och städa efter mig i hans rum så han inte blir tokig på mig när han kommer hem sen ska jag åka och spela handbolls match.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Naaww, stumpan!

2009-09-12 @ 09:26:47
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0