LULU GÄSTBLOGGAR

shulululu.
Saras nyfunna vän. hihi =) Sara är en go & väldigt glad kexchoklad :*
Vi gillar indiandans och killar och matte. Glada miner är ju inget fel det hellör höhö! Speciellt xd minen:P
OMG SARA!
you know what i want GIRLI ( :
Fina sms på morgonen får jag "LOVISA<33. vart är du?<3<3<3<3" "jag är i skolan" "KOM<3333" och så ser jag henne utanför skolan med jenny ibland och leker med änder, en positiv upplevelse på morgonkvisten innan indiandansen och matten OCH alla killar ;)

Förutom hennes katter och oskar så har hon ju mig!
Och hon SKA GÅ TURETISM whit me(hoppas jag).
Många fina minnen kommer vi att få hahah! mitt lilla handbollsproffs (L)



för alla ska veta vem jag är så lägger jag ut en bild på mig också!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hon är snygg

2009-09-02 @ 17:59:51
Postat av: lulu

tur där att jag rensat näsan min hoho( ;

2009-09-02 @ 18:13:36
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

kul att du gillar dem :) du kan vara med i tävlingen om ett av dem, annars går det bra att köpa ett för 125:- :)

2009-09-04 @ 14:21:38
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0