måndag

idag höll jag på att försova mig till skolan, det var bara tur att mamma kom in och börja prata med mig...
 sen när jag och ludvig står och väntar på buss nr 14 så kommer lovisa och vi bara står och kollar på varandra i typ en minut sen börjar vi as garva:D  haha men men har man kul så har man !

just nu sitter jag och inte gör så mycket har svin ont i knäna. ska till läkaren i morgon och se vad han säger om det, kan ju knappast gå nu, men ska ändå försöka tröna idag och kolla om det gå vill ju inte missa örebro cupen i helgen.

idag gick lovisa och jag och prata om våra barn..  jag sa att mitt första barn ska vara en kille och se ut kelian ring..   han ska ha ljus brun hy, brunt halv långt hår  så ska han ska ha dreads.. jag ser en bild framför mig hur snygg han kommer bli..



Kommentarer
Postat av: Anonym

ME LIKE! snyggare unge kommer du få lätt saris hihi:*

2009-09-07 @ 20:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0