morgon

god morgon alla som är vakna såhära tidigt.
just nu sitter jag bara och väntar på att tiden ska gå så jag kan ta bussen till skolan!  sen blir det hem och ränsa min garderob (stavning)  och se om jag får något kva eller om jag måste åka och köpa nytt. men men lite ska jag nog kunna låta ligga kvar där inne!. men men nu ska jag snart ta på mig skorna och gå ut till bussen. men men kanske bloggar från skolan lite senare om  jag får tid med det!  men ni får ha det så bäst så länge PUSS OCH MYYYYS!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Släng INGA kläder som du tror att jag kan ha!

KOmmer ju till er på fredag, å då kan jag prova kläder! ;0)

2009-09-21 @ 12:52:59
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0