örebro cupen 2009

hej allihoppa !  vet att jag skulle ha lagt upp hur det har gått men har kommit hem så senta varje gång och upp tidigt dagen efter men ni har jag lite tid att skriva

vet inte rigtigt hur det har gått för 93 laget. men tror dom gick till b- slut spel och dom ska spela idag halv 11 så jag ska åka ner och kolla på dom.

sen så för vårat första 94 lag så gick det väll bra men dom kom också bara till b-slut spel och spelar typ halv 12. men alla har varit jätte duktiga!

sen mitt lag då!
 våran första match på fredagen blev tyvärr instäld och då fick vi inte spela något i fredags lite tråkigt men men , men sen fick vi spela i lördags och första matchen  var absolut katastrof iallafalla för mig. men den andra matchen så skärpte vi oss jätte mycket och det gjorde att vi vann den matchen så det betyder att vi ska spela a-slut spel  redan i kväll (lördags kväll)    så vi har en slut spels match halv 9 och då var typ ingen peppad så vi ville nog hoppa den matchen allihoppa tror jag.  såklart förlora vi den matchen men då spela vi mot ett av sveriges bästa lag också!     så då var örebro cupen 2009 slut för min del...

ps. ja jag vet att jag har en blåtira runt vänstra ögat men det var lite klantigt men jag och elvira är just nu blåa vid vänstra ögat och vänsta sidan av näsan.. kanske kommer en bild på det sen men vi får se hur det blir men här kommer lite bilder från igår


anna in action



Kari in action



 jag in action




MÅL!


Kommentarer
Postat av: Åsa

GGrrrRrrrR!!!!

2009-09-13 @ 17:04:27
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: Julia Söderberg

Fy 17 vad avundsjuk jag ääääär! ;o

Jag vill spela handboll!

Fan vad jag saknart! Asså ni lär tro typ att jag har tröttnat på själva handbollen. Men ohooooh nej! Jag har hinder och allt. Går ej. Jätte jobbigt att åka in och träna. Surt värre. Men jag hade tänkt mig att åka in till ö-cupen och kollat. Men jag var upptagen med gäster i huset och skit.

Men shiet the same.

Jag saknar allt så jäkla mycket. Och jag har hållit tummarna för mina tjejor hela helgen!!!!!



PUUUUUSSS!<3

2009-09-13 @ 21:40:25
URL: http://sdrberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0