peter gästbloggar

aboow här är man i skolan o chillish aiight!:D Sara o joel giftish snart abooo o Kevin QUINN ska vara brudtärna....ingenaning vad det är men shieeet!:D KEVIN han är tyngaste efter Peter nguyen ABOOW:D Sara hon finns bara här.....ööööh och kollar in alla som går förbi Tyngaste aboow, dagen börja med att Sara knöt skorna o drog sig aboow.hon gjorde en face plant! jag svär det va kul:Dmaria har en hemlig beundrare som skickar läskiga sms aboow på dig mohammed.
Kevin tycker om att fiska med katter/Sara...
sen sa hon oj
gästlogg skit kul ÖR

aboow jag ska berätta en saga yeah det börja med jag vakna i sängen gick upp toa direkt aboow sen bussen springa som idiut.han buss sitta chillis med min homei Arthit Suwan aboow.sen skulan foto inte mycke bra aboow.
jag komma försent hon kärrning mkycke arg på mig jag ba fack you mutherfucker i aint playing this huuuuuh...aboow








Kommentarer
Postat av: Peter

Haha bästa gästbloggen du har haft eller hur?:D

2009-09-22 @ 23:00:24
Postat av: Anonym

Så jävla sämst!

2009-09-23 @ 08:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0