söndag

idag är det söndag och klockan är just nu 15.10 och  idag har jag varit ute på marieberg med mamma och pappa.  det sluta med att jag fick köra hem sen.
 men nu tänkte jag berätta lite om gårdagen. gårdagen (lördag) börja med att jag gick upp och åt frukost, sen blev det att hämta sophie för vi skulle till lindesberg och träna handboll, det var utgning till junior elit. så vi får se hur det går. sen blev det att hoppa in i bilen och kööööööööööra hem till det kära ÖREBRO!  när vi kört alla som åkte med oss till ställena dom skulel så blev det bara hem sen somna jag en stund i soffan och det var JÄTTE skönt jag jag talaom!   efter ett tag blev det MAT!  sen CYKLA jag till baby girl och det blev tillslut att vi hamna på mc Donald´s  sen satt vi där att ganska bra tag tills vi åkte hem till baby girl och kolla  på tv. sne när jag skulle åka hem blev det att jag fasna hemma os charlie




 det sluta med en sådan hära bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0