hemma i kalla sverige

 ja nu är jag hemma i kalla sverige.. eller ja ni som har varit hemma hela för våren tycker nog att det börjar bli ganska varmt men det tycker inte jag. nej absolut inte.
inte när man har varit i ett land med 35 - 40 grader varje dag.

ne men nu ska jag gå och städa mitt rum, det ser förjävligt ut !
min mamma var så förvånande snäll och städade det nu när jag var borta och det är redan stökigt så jag tänkte göra hemme lite glad och göra det fint igen och hålla det rent ett tag till allafall.

 asså shit vad jag vill tillbaka till afrika. så sjukt jävla underbart. kan inte förstå varför alla tror att man bor i små ler hyddor och går på toa i ett hål i marken. jag mena bara för att det är så någonstans så betyder det inte att det är så överallt i världen! 
ne för ska jag säga hur vi bodde så hade vi tillgång till riktig toalet och riktig dusch dagligen så jag ska fan tillbaka snart igen kan jag ju säga. ett helt otroligt vackert land vill jag då säga att det är

    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0