pank!?

idag ar det paskaftin och jag befinner mig i afrika..
min dag har ju inte varit sa javla bra kan jag ju borja med att saga!

det borja med att hanna borja leta efter sina ciggaretter och hon hitta dom inte.  jag hamtar min planbok for att lagga ner sma mynt och blir da helt stumm..  alla mina 74 000 frang ar helt borta plus alla mina svenska pengar !
vad fan ska man med svenska pengar i togo med?

det blev ett helvetses kalabalik har, men jag fick tillbaka mina pengar av fereningen for dom ville reda ut det hara sjalva sa jag slapp ga och vara ledsen.
men anda det har liksom forsvunnit massa andra sma saker forut och vi har stort oss pa det. men nu man marie inte ar har sa var det tydligen fritt fram till att ta mera och storre saker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0