en tidig kväll

hejsan hallå. nu är det i slutet av veckan. är gaska trött, men ska försöka hålla mig vaken till hjärtat ringer. om han nu ringer.

hahah idag på jobbet blev det inte så mycket gjort för min och saras del, vi skulle städa bilen invändigt och det gjorde vi men samtidigt blev det att vi tryckte och vred på alla knappar och spakar som fanns i bilen. hahah roligt var det iallafall kan jag ju säga!

men nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite.. hahah jag tror att jag kommer att somna innan fredrik hinner ringa. men jag lovar att jag ska försöka hålla mig vaken.


Kommentarer
Postat av: Sara tha man!

hahahahaha ja vi vred på ALLA knappar haha :D<

2010-08-12 @ 20:33:39
Postat av: sara the king

hahahaha mej sara det står: vi tryckte och vred på alla knappar och spakar som fanns! :D

2010-08-12 @ 20:54:58
URL: http://kaarlssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0