kommunal jävlar

jag är så fruktansvärt trött på örebro kommun!
 angående örebro läns gymnasie kort.
i alla år så har gymnasie eleverna i örebro län fått gymnasie kort, men nu är det tydligen slut på det och bara elever som har mer än 6 km till skolan kommer att få.

FAN heller. jag har 6.5 km till skolan men har inte fått något jävla kort så jag ringer till kommunen och klagar då får jag bara ett svar att dom mäter närmaste cykel väg.. men HALLÅ det är busskort det handlar om, jag klan ju fan inte cykla till skolan när det är 37 grader kallt och 2 meter snö på cykelvägen?

men det sjukaste är att det är fyra barn som bor grannar med varandra och går på samma skolan och två av dom får det dära jävla busskortet!

asså det går inte att beskriva hur arg jag är på dom dära JÄVLA kommunalarna.



alla borde få gymnasie kortet som alla andra jävla år!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig blogg!=D

Http://smekizz.blogg.se

2010-08-27 @ 10:19:28
Postat av: Sara

gillar dig med .

2010-08-28 @ 22:57:48
URL: http://www.mylifebysara.devote.se
Postat av: Lollo

fan va jobbigt! jag skulle sj också behöva det

2010-08-29 @ 11:11:08
URL: http://ssvampis.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack tack:D

Vad har du gjort idag dåå?:)

Http://smekizz.blogg.se

2010-08-29 @ 16:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0