drömmen som var sann

helt sjuk asså!

kan inte fatta att det är sant, ifredags fick jag jag den sista platsen till afrika så nu är det bråttom med allt, vaccin tabletter och massa sånt.

kommer vara borta i en månad så om ni undrar varför jag kanske inte kommer blogga så mycket är det för att vi inte har något internett där nere.
men det kommer bli så sjukt kul kan jag lova!
massa nya saker man kommer få pröva. det ända min pappa inte vill är att det kommer hem 40 kameler istället för mig. så han slipper tränga in 40 kameler på balkongen:P
men det hoppas vi inte att han får hem.
kommer vara så sjukt kul att åka dit och jobba! kan inte fatta själv att jag ska dit.
kommer kanske dokumentera allt när vi är där nere men vet inte för förmodligen har vi inte tillgång till internet men men  det får vi se.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0