nollsex: nollnoll

jaha då var klockan 06:00 och jag går därför upp för att jag skulle kolla på när sverige spelar hockey i os. alla säger ju att dom skulle vara så bra så jag tänkte att jag var tvungen att se dom vinna engång innan jag åker. så pappa bankar på dörren och säger att jag ska gå upp, vilket jag gör. hockey börjar och jag säger med engång att dom andra skulle vinna för att dom var mera på när dom inte hade pucken.  så jag gick upp helt i onödan för att få se sverige vinna.

så nu kommer jag vara svin trött heladagen plus att jag har jätte ont i armarna efter alla vaccin sprutor jag är tvungen att ta. men men ska man till afrika och inte bli sjuk så måste man ju ta dom ! men nu ska jag gå och ta på mig kläder och sen blir det att äta frukost för nu är jag jätte hungrig, sen ska jag åka och ta ett nytt pass så jag kan åka till AFRIKA!  :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0