en bomb?..

jag måste bara berätta en helt sjuk sak som hände mig i fredags!

jag och lovisa skulle gå på bio och när vi var inne på toan och kom ut så hitta vi en väska då säger jag lite på skoj

jag- vi kollar i den om det är en bomb
Lovisa- nej tänk om den smäller när du öppnar
jag- nej klart den inte gör, vi kollar

jag öppnar väskan och inser att det då inte är en bomb, utan en bärbar dator!.
då bestämmer vi oss för att gå till polisen och lämna in den. jag hoppas att han/hon inser att det var en snäll människa som lämna in den till polisen och inte tog den själv,som jag lika görna kunde ha gjort!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har! Fin header!

2010-01-18 @ 08:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0