helt okej

 min torsdag har varit helt okej! börja med att åka till skolan och kom dit ungefär en halv timma tidigt så satte mig och fyllde i en blankett om togo dig jag vill åka och försöka göra en förändring. skulle vara grymt kul att få åka ner dit, sen blev det engelska men vi gjord einte så mycket vi satt och prata med varandra ( engelska såklart ) sen blet det layout med lena och fråga mig inte varför men gud vad stressad jag blir på den sista lektionen på dagarna.

 slutade 11.20 idag då blev det iväg till rehab och träna lite. som vanligt ringer jag till emil och frågar om han kan hämta mig men nej nej han var så upptagen med att kolla på film så han vill inte vara så snäll och hämta mig så jag fick gå 2 km till bussen som jag nästan höll på att missa men men kom hem till slut och nu itter jag här och väntar på mat sen ska jag åka och träna handboll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0