supersurasugg sara!

jaha nu kan det nog bara bli bättre, det börja med att  buss chauffören på 513 inte släppte in mig på bussen på morgonen så blev svin förbannad på han och hade en diskussion med han om att jag skulle åka med men han tyckte inte det men varför skulle jag inte få åka med en buss liksom?  
Sen när jag gått av den och vänta på 14 som skulle komma en någon minut så var den full men den dära förbannade gubben på bussen som inte ville flytta på sig stod bara och glodde på alla som stod där och ville in, vi kanske var 15 som vänta, hade han flyttat på sig så hade minns 20 till kunnat komma in men nej nej han ville absolut inte flytta på sig så vi kom försent till skolan och jag var allmänt förbannad på allt och alla. Sen blev det en inte så kul dag i skolan.. har börjat på andra världskriget i skolan, men vafan rätt ska vara rätt tycker i alla fall jag men vet inte vad ni andra tycker.      
Sen tycker jag absolut inte om personer som inte kan stå för vad dom säger, tycker eller vill egentligen. Tycker man kan säga vad man ska göra när man vet det istället för att ge någon förhoppningar som egentligen skulle kunna göra något annat.  Missa matchen i söndags i Eskilstuna men men  skulle jag kunna spola tillbaka tiden skulle jag ha åkt på den men vad ska man göra..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0