operation

ja nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta mig med massa rengörings sprit så att jag inte ha massa bakterier på mig när jag ska opereras. dom sa att jag skulle stoppa bomull i örona för det var inte bra att få in medlet i öronen.. ja det gjorde jag men istället fick jag in det i näsan så nu kan jag ju säga att jag är helt res i näsan.. det finns inte något kvar alls där nu!  sen är jag hungrig också har inte ätit något sen kl 10 igår.
men nu blir det att hoppa in i duschen och sen opereras!



INNAN OPERATION

kommer förmodligen bilder sen hur det ser ut efter



Kommentarer
Postat av: Åsa

Vill se nya bilder efter operationen nu sis!

2010-06-02 @ 08:30:15
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0