nu är det dags!

 idag är det MÅNDAG vilket betyder att jag åker till afrika!

är nervös men det kommer bli grymt kul kommer filma lita där borta men kommer nog inte komma in på bloggen fören om några veckor för vet inte hur det är med internet där nere. men massa massa bilder kommer det bli!

 vi satt och prata för några dagar sedan om vad vi ksulle sakna mest när vi är borta alla sa typ mobilen och alla kompisar. hahah jag satt och fundera på vad jag värkligen skulle sakna det var då jag kom på att jag kommer sakna mina strumpor :O jag hatar värkligen att gå barfota:/ så jag tog med några strumpor också så¨jag inte skulle sakna det så mycket. men nu ska jag tvätta håret sen ska jag åka ner mot tåget som går till ARLANDA! 

hoppas ni har dte bra här hemma jag kommer nog inte sakna sverige så mycket iallafall!

puss och mys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0