när är det äntligen maj!

ja nu är det iallafall maj och nu är sommaren på väg på riktigt! AWSOME.
har varit i hallstahammar nu i valborg och haft det jätte mysigt. fått massa nya motiv till nya tavlor som jag ska sätta mig och sortera ut snart så man kan fixa till det lite.  nu blir det att vara hemma och jag ska försöka plugga lite om jag hinner men jag vet inte , är inte så sugen på det just nu om jag ska vara ärlig.

idag vart det in en sväng på huldag och där blev det att man fick TVÅ par skor! helt otroligt att mamma kan vara så snäll och köpa två par till mig! ne emn vafan dom kosta lika mycket som ett par kostar i örebro, lika bra att köpa två par. det blev ett par vita och ett par blåa. grymt fina.

nu har jag tagit ut tre utav mina nya tavelmotiv jag har tagit idag. tänkte visa hur fina dom blev.

   
 trev av trehundratusen bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0