tidig sömn på en söndag!

hejsan halloj!

sitter just nu hemma och är svin trött... har inte såvot så mycket inatt.. har varit hos lovisa lördag till söndag och vi sov tre styckna i en 90 säng så jag har inte haft det så skönt sen ringer sanna halv 4 på morgonen och säger att vi ska komma och kolla på film med henne,mattias och robin. vi säger nej till en början men hon tjatar och tjatar sånär vi väl hade suttit uppe och pratat med henne går vi med på att gå till robin.

vi som skulle upp tidigt på morgonen och åka till karlskoga och hämta charlie, men vi sitter hemma hos robin och kollar på film, men alla sov var typ bara jag och lovisa som kolla. men vi somna nog till en stund vi också.

så nu ska jag snart gå och lägga mig är jätte trött har sovit 6 timmar sammanlagt på två nätter och jag har inte ätit så mycket heller.. men men sånt som händer ibland!

puss och godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0