allt annat än handboll!

match idag ! fyfan vad fult ni spela. det var allt annat än handboll det var slag i ansiktet, damp ryckning med armbågen i magen, kapning bakifrån och inget rött kort?! kan slåvad om att den tjocka dommaren blivit mutad av han den dära lilla tjocka gubben på läktaren! för inte fan kan det vara sånn skillnad på två halvlekar?
vad kommer det sig att varje gång vi är i åkers styckebruk så kommer vi därifrån med ett icke leende på läpparna och det var slagsmål på plan? det är bara på deras hemma plan som det blir det  inte någon annastans? jag tycker det är konstigt!

 



Kommentarer
Postat av: Bullen =)

Hahah bara för att vi alltid lyckas få de sämsta domarna =) Nisse borde ha slutat för länge sen och magnus behöver banta så där än 30 kg pluss lära sig hur man gör domartecken rätt. Hoppas du inte har allt för ont efter matchen, ses i sommar på SC igen =)

2010-11-22 @ 09:15:55
Postat av: sara

hahaha ja tror inte han gjorde ett tecken rätt!

hahah vet du hur chokad jag blev när du kom fram och sa hej. för det första så visste jag inte att du var tränare för dom sen såg jag inte att det var du när du var mörkhårig och sen undrar jag hur fan du kunde känna igen mig sen i sommras?;)

ja i sommras ses vi allt!

2010-11-22 @ 20:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0