sara är tillbaka

ja nu är jag tillbaka och kan blogga igen. jag hade en liten vikarie från ryssland som var här och blogga lite åt mig.

vet inte om ni såg någon bild på henne men tänkte kolla om det funkar nu ...



ja det funka..
hon är inte riktigt som alla andra, nej för hon har rosa hår och kan inte svenska  men hon hållewr på att lära sig!

men så iallafall så har jag jobbat hela dagen idag. har varit värd/ vakt på örebro båten idag, kul men jobbigt och kallt vill jag lov att säga.

i morgon blir det att gå till skolan sen jobba på ÖSK - BROMMAPOJKARNA!

så vi får se om det kommer några bilder från det..
nu blir det att ta ett varmt bad så jag får tinaupp mig efter att stått ute några timmar i kylan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0