klippa mig?

ja nu tror jag att jag har tänkt klart på hur jag ska klippa mig.
 eller nej jag är inte säker men jag det blir antingen att jag bara är så tråkig och bara klipper kopparna eller så blir det en helt ny förändring och jag gör en sidecut. tycker det är sjukt snyggt.
 men jag tror nog att det kommer att bli det tillslut. för när jag får för mig att jag ska göra något annorlunda så brukar det sluta med att det blir så. så vi får se hur det blir.

här är en tjej som jag tycker har en sjukt snygg sidecut
lite dålig bild men iallafall.


nu ska jag snart åka till yasmine och göra en annan rolig sak men det får ni se när jag kommer tillbaka vad det är förnågot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0