släktträff!

hejsan hallåj!
jag vet att jag har varit dålig på att blogga men datorn har gått sönder och har inte fat tid att blogga i skolan.
men nu hoppas jag snart att få den fixad så allt blir i sin ordning igen.

idag är det dags att åka till mariesdag och träffa släkten.
det är ganska många i den kam man ju säga. jag och mamma satt och gjorde ett släktträd iger och det blev 97+ i det.
det ska bli jätte kul att träffa alla. i och med att vi är nästan dom ända som inte bor där så blir det att man inte ha så mycket kontakt med dom andra. men jag hoppas att det blir ändrig på det nu. för nästan alla från mariestad åker till örebro för att handla på ikea men då kan man ju höra av sig och kolla om vi är hemma och komma över på en fika innan man åker hem igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0