skulle det vara annorlunda om..

jag brukar ofta tänka hur livet skulle se ut om man hade valt andra saker än dom saker man valde. eller det behöver inte vara val det handlar om. det jag mest brukar tänka på hur det hade varit om jag hade varit två, om min tvilliln hade varit här och hur det hade kännts då. om man hade varit annorlunda som person eller vad som hellst egentlitgen.

jag säger inte att jag skulle vilja byta bort det livet jag lever idag men jag skulle ndå vilja veta hur det hade sett ut om min andra halva hade klarat sig.

men just nu tar jag en dag som det kommer. bestämmer ofta inte att det här ska jag göra utan det kommer som det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0